  • Data: 2006-05-23 13:41:18
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> wrote in message
    news:slrne762th.rr6.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Przecie masz wartosci liczbowe...

    Mam ale jest to liczba wypadkow, ja sie pytam o ogol kierujacych.
    Jak myslisz ile procent kierowcow lubiacych "depnac" pedal gazu jest
    sprawcami wypadkow ?

    Nie wiem czy wyrazilem sie jasno ale przytoczona przez Ciebie statystyka
    pokazyje tylko ze prawie kazdy kierowca
    lubi jechac za szybko (90% ktorych znam), nie duzo mniej lamie przepisy.
    Natomiast tych co wsiadaja do auta po kieliszku
    jest bardzo malo.
    Dlatego pisanie ze jadacy za szybko kierowca jest wiekszym zagrozeniem niz
    kierowca pijany to duze naduzycie.

    Daniel