  • 11. Data: 2003-12-02 11:34:35
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Khan w wiadomości <bqgae7$g8t$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > sporo wiecej, ogolnie to nie zajarzyli ze cos pilem dopoki na alko nie
    > trafilem
    > mialem 1,5%%

    Powiem tak: impreza była, jak widzę, niezła ale teraz zaczynają się
    schody...

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl

  • 12. Data: 2003-12-02 11:35:28
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > Zdarzaja sie i to dosc czesto kary pozbawienia wolnosci
    > z warunkowym zawieszeniem .

    Prokurator takze wystawil jakies oswiadczenie i wniosek o kare w postaci
    pozbawienia prawka na rok oraz 6 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata.
    Czyli jak to bedzie dalej? Sprawa trafi do sadu i taka kara mi grozi? czy
    sad
    dopiero o tym sam zadecyduje i np dorzuci mi jeszcze jakas grzywne.
    Czy moze byc np tak ze dostane tylko grzywne albo tylko zabiora prawko.
    Na prawie zbytnio sie nie znam i pierwszy raz mi sie cos takiego
    zdarzylo,ale
    moze jakos spojrza bardziej laskawie, w koncu nie jechalem smochodem po
    ulicy
    tylko spokojne rowerem po chodniku

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-12-02 11:37:21
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > Powiem tak: impreza była, jak widzę, niezła ale teraz zaczynają się
    > schody...

    i to andrzejkowa . Zreszta sam sie dziwie ze az tyle mialem bo i tak
    wracalem po zabawie
    rano i to zupelnie bez zadnych problemow

  • 14. Data: 2003-12-02 11:41:15
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    jeszcze jedno, czy policja ma prawo mnie zakuwac w kajdanki za takie
    wykroczenie

    pozdr

  • 15. Data: 2003-12-02 12:01:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Khan" <k...@k...bydg.pl> napisał w wiadomości
    > jeszcze jedno, czy policja ma prawo mnie zakuwac w kajdanki za takie
    > wykroczenie

    Powyżej 0,5 promila to już przestępstwo.

    Leszek

  • 16. Data: 2003-12-02 17:06:20
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Khan wrote:
    > Prokurator takze wystawil jakies oswiadczenie i wniosek o kare w postaci
    > pozbawienia prawka na rok oraz 6 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata.

    Tylko? Środków karnych nie było? Zgodziłeś się na to?

    KG

  • 17. Data: 2003-12-02 17:09:47
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > Tylko? Środków karnych nie było? Zgodziłeś się na to?

    to tylko bylo napisane ale chyba co do srodkow karnych to zadecyduje sad
    na rozprawie, zgodzic sie zgodzilem a co innego mialem zrobic?

    pozdr

  • 18. Data: 2003-12-02 17:26:48
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > do tego (grzywna albo cos w zawieszeniu) zakaz prowadzenia na co
    > nsjmniej rok i świadczenie pieniężne (do 8 tys.)

    a jaka jest ta minimalna grzywna ? od ilu sie zaczyna ?

    pozdr