  • 1. Data: 2003-12-01 20:37:09
    Temat: stypendium socjalne
    Od: "timeo" <t...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc -
    mam 26 lat - 31.X.2001 uzyskałem tytuł magistra - a 2003 roku podjąłem
    kolejne studia dzienne - teraz jestem na 2 roku - w tamtym roku pobierałem
    stypendium socjalne - w tym przyznano mi naukowe a do tego socjalne - dodam,
    że w 2002 roku nie miałem wykazanych żadnych dochodów. Pobrałem stypendium
    za X i XI - a teraz powiedziano mi, że stypendium socjalne zostanie mi
    odebrane bo przyznano mi je niezgodnie z przepisami! Bardzo proszę o
    omoc - po prostu czy przysługują mi te pianiądze - (nie muszę dodawać, że
    bardzo mi są potrzebne).
    Jako argumentację powiedziano że dwa lata po ukończeniu studiów na kolejnym
    kierunku stypendium socjalne nie przysługujem, zaś to że mam 26 lat i
    teoretycznie nie rozliczam się z rodzicami nie ma znaczenia
    pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
    timeo

  • 2. Data: 2003-12-01 21:53:43
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "timeo" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierunku stypendium socjalne nie przysługujem, zaś to że mam 26 lat i
    > teoretycznie nie rozliczam się z rodzicami nie ma znaczenia

    Musisz zerknac do regulaminu studiow