    From: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda konno pod wplywem alkoholu
    Date: Wed, 3 Dec 2008 13:17:33 +0100

    > Chcialbym sie dowiedziec, czy wolno poruszac sie
    > po drogach publicznych konno, pod wierzch, pod
    > wplywem alkoholu -

    Moim zdaniem - absolutnie nie.
    ---

    Ups. :)
    Zdecydowanie nie.
    Nawet rowerem chyba nie wolno.

    Chętnie poznam.
    Czekamy na fachowców.
    ---

    > Skoro idziemy juz tym tropem, to jestem ciekaw,
    > czy wolno sie poruszac na koniu, ktory jest pod
    > wplywem alkoholu,

    Hmm... krew... przebda pogotowie, czy wetrerynarz?
    Alkomat i balon raczej odpadają :)
    ---

    > a takze, czy wolno pod wplywem alkoholu
    > prowadzic innego czlowieka,

    Na pewno nie wolno prowadzić grupy (chyba 6 osób w
    zwyż), która
    zaczyna być kolumną pieszych w ruchu drogowym.
    ---

    > We wszystkich sytuacjach zalozenie jest takie,
    > ze zestaw zachowuje sie w sposob bezpieczny,
    > kontrolowany i nie lamie innych przepisow.

    Nie wydaje mi się, żeby miało to znaczenie.
    barman na fleku, choćby sprawnie żonglował 4
    butelkami i zastepował
    na białej linii, beknie, gdy wykaże na krwi, że
    jest pod wpływem.
    Jego indywidualne mozliwości chyba raczej tu nie
    pomogą.

    BTW. Szkoda. Na zachodzie naprawdę działa patent
    pt.
    "proszę przejść po tej linii." (???) czy to tylko
    future scenka
    z filmów hamerykanskich?

    pozdr