  • 11. Data: 2005-10-09 19:24:54
    Temat: Re: Jazda bez prawa jazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał:

    >Osoba ma zatrzymane prawo jazdy.
    Dokument PJ czy orzeczoną karę przed sąd?

    >Albo za jedno i drugie.
    To ważne co ma i za co :-)

    >W kazdym razie uprawnien nie posiada.
    Uprawnienia ma do czasu ich cofnięcia.

    > Otrzymuje mandat 500 zl
    Za co ?

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-10-09 19:51:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 09 Oct 2005 21:24:54 +0200, Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    wrote:

    >Dokument PJ czy orzeczoną karę przed sąd?
    Ma zatrzymany dokument. Jezdzi tylko z dowodem rej :)

    >To ważne co ma i za co :-)
    To bylo chyba 3 lata temu, wiec nie pamietam :)

    >Za co ?
    aaaaa wlasnie nie pamietam czy za naruszenie zakazu ruchu, czy za brak
    dokumentu, pewnie za oba na raz ;)

    Niestety bylo to dosc dawno i nie pamietam co ona wtedy miala i za co.
    Cos mi swita ze gdzies na usenet o tym pisalem, ale tez juz nie wiem
    co i jak ;)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 13. Data: 2005-10-09 21:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WAM wrote:

    > Albo za jedno i drugie. W kazdym razie uprawnien nie posiada. Zostaje
    > zatrzymana przez policje w wyniku prowadzenia pojazdu na terenie
    > oznakowanym znakiem "zakaz ruchu". Otrzymuje mandat 500 zl i 10 pkt.
    > karnych, po czym odjezdza jako kierujacy :) No i jak to sie ma do
    > zatrzymania pojazdu?

    Niekompetentny idiota w policji też się może czasem trafić...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-10-09 21:20:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WAM wrote:

> [...]
    > oznakowanym znakiem "zakaz ruchu". Otrzymuje mandat 500 zl i 10 pkt.
    > karnych, po czym odjezdza jako kierujacy :) No i jak to sie ma do

    Jak inni Ci wytknęli - podejrzanie plączesz w zeznaniach ;->

  • 15. Data: 2005-10-10 00:49:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i do tego dochodzą koszty lawety i parkowania na parkingu
    policyjnym

    Tego może nie być. Pojazd może zostać przekazany komuś z
    uprawnieniami, albo nawet pozostawiony w miejscu kontroli.

  • 16. Data: 2005-10-10 00:51:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Osoba ma zatrzymane prawo jazdy. Za prowadzenie w stanie nietrzeźwym
    > (lub w stanie odurzenia narkotykami), albo za przekroczenie punktów.
    > Albo za jedno i drugie. W każdym razie uprawnień nie posiada.
    Zostaje
    > zatrzymana przez policje w wyniku prowadzenia pojazdu na terenie
    > oznakowanym znakiem "zakaz ruchu". Otrzymuje mandat 500 zł i 10 pkt.
    > karnych, po czym odjeżdża jako kierujący :) No i jak to się ma do
    > zatrzymania pojazdu?

    Policjant nie sprawdził w komputerze. Nie chciał, albo komputery
    akurat nie działały, albo nie miał łączności.

  • 17. Data: 2005-10-10 05:07:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Tego może nie być. Pojazd może zostać przekazany komuś z
    > uprawnieniami, albo nawet pozostawiony w miejscu kontroli.

    A to chyba tylko dobra wola policjantów, czy nie? No i - pozostawiony w
    miejscu kontroli - tylko, jeśli nie zagraża bezpieczeństwu RD i wolno
    tam parkować :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-10-10 07:25:59
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

> [...]
    >
    > Niestety bylo to dosc dawno i nie pamietam co ona wtedy miala i za co.
    > Cos mi swita ze gdzies na usenet o tym pisalem, ale tez juz nie wiem

    No to mow ze to Kobieta byla !!

  • 19. Data: 2005-10-10 15:03:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał:

    >Ma zatrzymany dokument.
    Od 3 lat... ???
    >To bylo chyba 3 lata temu,
    Wcześniej napisałeś, że "nie ma uprawnień", teraz, że nie ma
    dokumentu.

    >aaaaa wlasnie nie pamietam
    Cos dużo 'nie pamietasz', ' nie wiesz', choć wiesz że 500 zł i 10 pkt.

    > czy za brak dokumentu, pewnie za oba na raz ;)
    No widzisz ! Za brak dokumentu grozi MK 50 zł, ale nie "zatrzymania
    pojazdu" czym byłeś zdziwiony ;-/

    Artur Golański

  • 20. Data: 2005-10-10 16:55:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A to chyba tylko dobra wola policjantów, czy nie?

    Jeśli samochód w miejscu kontroli nie zagraża bezpieczeństwu ruchu
    drogowego i ma opłacone OC, to nie widzę podstaw do zabezpieczenia
    pojazdu.