    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Mon, 20 Jul 2009 11:56:35 +0200

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 13:37:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail h...@o...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Herald, nie odpowiedziałes na pytanie Liwiusza.

    Bo Liwiusz po prostu powtórzył moje pytanie. Skoro ja pytałem dlaczego się
    nie zatrzymali - to chyba oczywiste że nie znam na to pytanie odpowiedzi.

    > Zadałes, moim zdaniem rowniez, idiotyczne pytanie dlaczego sie nie
    > zatrzymali,

    Nie wiem jak zadać w inny sposób takie pytanie.

    > a jak ci Liwiusz wskazał dziwny sposób myslenia, to odwracasz kota ogonem.

    Jeżeli policjanci zastosowali sposób identyfikacji (wspominał Robert o tym
    w Ustawie o Policji) to należy takie pytanie jak postawiłem zadać. Dlaczego
    ci ludzie, czy raczej ten kierowca podjął próbę ucieczki?
    Już tutaj któryś też zapytał retorycznie - uważasz się za szybszego od kul
    (obojętnie czy to z broni policyjnej czy bandyckiej)?
    Nie ma sensu pytać co Ty byś zrobił - zatrzymałbyś się czy tez byś podjął
    próbę ucieczki przed gośćmi z giwerami którzy w Ciebie celują?