  • Data: 2009-07-20 10:02:53
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:50:12 +0200, Michał napisał(a):

    > Domyślam się, że nie ma ograniczeń prawnych w tej branży, więc albo
    > Niemcy przepłacili

    Przecież to napisałem. Przy "skupie" płacili niemalże każdą cenę jaką sobie
    życzył sprzedawca. W wielu przypadkach przepłacili. Ale to działanie celowe
    i zamierzone.

    > albo dość szybko powstanie konkurencja,

    Od czasu "skupu" już powstała konkurencja :)
    W zasadzie liczy się sprzęt tylko "ICH" :)

    > by zarabiać na intratnym rynku.

    No i dlatego też obecnie zarabiają :)

    > Może po prostu skupili złom, który był wynajmowany za niskie stawki
    > właśnie z powodu swojego stanu i możliwości.

    Eeee - nie znasz branży w takich sprzętach. Spójrz choćby na niegdysiejszą
    firmę PMUG, zwaną później PEMUG. Wiesz ile oni mają obecnie dźwigów?
    Zresztą co tu tłumaczyć, kto miał zrozumieć "temat" to zrozumiał" i zresztą
    zna mechanikę ukatrupienia konkurencji.