  • Data: 2009-07-20 08:50:14
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Szczerze mówiąc nie.

    Zeznanie Standardowe Nr 1 ;->

    > Zresztą nie ma to większego znaczenia, bowiem jak
    > się ma czas i wie, co poszło w sprawie źle, to można później wymyślać z
    > tuzin lepszych sposobów.

    Jak się ma rozum, a nie palec przyrośnięty do cyngla i jakieś
    kompleksy/stresy do rozładowania na kimś, to od razu można postąpić
    prawidłowo.

    Podstawowa zasada: ZANIM zacznie się strzelać trzeba mieć 100% pewności,
    że to właściwa osoba. I należy pamiętać o tym, że ludzie przestraszeni
    wyskakującymi na nich znienacka bandytami z bronią w ręku mogą
    zareagować zupełnie losowo - włącznie z otworzeniem ognia z broni
    automatycznej (bo np. "dzielni" policjanci usiłowali omyłkowo zatrzymać
    jakiegoś izraelskiego kacyka incognito).