  • Data: 2009-07-20 06:32:47
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3o96r$oko$1@inews.gazeta.pl...
    > A sąd zrobił taki fantastyczny kolejny krok w umacnianiu buraczanej
    > republiki policyjnej.
    > Rozumiem, że nikogo nie zaskakuje uniewinnienie dzielnych policjantów,
    > ale że nie ma dysputy nad uzasadnieniem uniewinnienia to mnie już dziwi.

    Policjant na służbie nie może się bać używać broni.
    To bandyci mają się bać, że ktoś może ich zastrzelić.

    O zdarzeniu w Poznaniu można powiedzieć nieszczęśliwy splot okoliczności.
    Ale polskie prawo i tak jest dla policji wyjątkowo restrykcyjne w porównaniu
    do Europy zachodniej czy USA.
    A nie są to chyba państwa policyjne?

    Rozumiem, że wolałbyś by policjantowi można było naubliżać, nasikać do
    butów, a jedyne jego uprawnienie to pogłaskać Cię po główce?

    --
    Paweł