  • 1. Data: 2012-07-23 09:37:06
    Temat: Jakie prawa ma pokrzywdzony po odwołaniu od wyroku?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Jestem pokrzywdzonym, nie jestem oskarżycielem posiłkowym. Sąd uznał winę sprawcy.
    Winny odwołał się od wyroku do okręgowego.

    1.Czy mogę teraz złozyć wniosek o oskarżyciela posiłkowego, czy przepadło, skoro nie
    byłem nim do tej pory?
    2. Jak w okręgowym winny nadal "zostanie winnym", to może on ponieść koszty mojego
    ew.adwokata ustanowionego dla II instancji?
    Jak to z tym jest?

  • 2. Data: 2012-07-24 00:47:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-23 09:37, Rentier pisze:

> [...]
    > 2. Jak w okręgowym winny nadal "zostanie winnym", to może on ponieść koszty mojego
    ew.adwokata ustanowionego dla II instancji?

    Tak.

  • 3. Data: 2012-07-24 20:21:59
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Tak.