  • 1. Data: 2003-08-20 10:21:34
    Temat: Jaki program do prowadzenia małej firmy?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam i prosze o porade,
    posiadam działalność gospodarczą (2 lokale gastronomiczne typu kebab),
    zatrudniam 5 osób, do tej pory wszystkie sprawy typu zus, US i KPiR zlecałem
    firmie typu biuro rachunkowe, (płaciłem za to 1000zł /mc), ale jako że
    wydaje mi sie to troche dużo postanowiłem sam się tym zająć. I mam pewien
    problem z wyborem odpowiedniego programu który pomógł by mi to wszystko
    załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
    osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.

    z góry dziękuje
    Piotr

  • 2. Data: 2003-08-20 11:42:25
    Temat: Re: Jaki program do prowadzenia małej firmy?
    Od: "Biedrona" <n...@b...com>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
    > osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.

    program to nie wszystko
    poszukaj kogoś kto Ci to będzie taniej robił

  • 3. Data: 2003-08-20 13:38:55
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    > program to nie wszystko
    > poszukaj kogoś kto Ci to będzie taniej robił

    Zgadzam sie. Jesli nie biegasz w tych wszystkich kruczkach , sztuczkach i
    przepisach, to sie pogubisz, a walka z urzedasami to chyba ostatnia rzecz,
    ktora czlowiek chce robic ;/

    Zycze powodzenia!
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 4. Data: 2003-08-20 16:43:51
    Temat: Re: Jaki program do prowadzenia małej firmy? - 1 attachments
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Biedrona" <n...@b...com> napisal
    <bhvmr3$947$1@inews.gazeta.pl>:

    >program to nie wszystko
    >poszukaj kogoś kto Ci to bedzie taniej robil

    zgadza się. ja bym wziął za to 400-500 zł.
    jeśli chodzi o program do KPiR to polecam ten z Rzeczpospolitej na
    początek - darmowy, choć trzeba mieć licencję na Win, do ZUS-u Płatnik,
    a do spraw płacowych używam Excela ale to już trzeba się znać - zresztą
    w wypadku reszty mimo że programy są to i tak trzeba duuużo czytać
    przepisów i np. deklaracji i program nie zrobi dobrze zawsze (listopad,
    zmiana wzoru deklaracji), a jedynie co zrobi na 100% dobrze to podsumuje
    wg kolumn i wyliczy zysk/stratę

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

    begin 644 Microsoft Word.lnk
    M3`````$4`@``````P````````$:+````(``````8/_)O+KP!`!@
    _\F\NO`$`
    M&#_R;RZ\`1`G40```````0```````````````````*T`%``?4.!
    /T"#J.FD0
    MHM@(`"LP,)T9`"-&.EP``````````````````````*6F)0`Q```
    ```!P+<A,
    M,0!0<F]G<F%M($9I;&5S`%!23T=207XQ`"@`,0``````<"WT3!`
    `36EC<F]S
    M;V9T($]F9FEC90!-24-23U-^,P`6`#$``````'`M^$P0`$]F9FE
    C90``&P`R
    M`!`G40!K(@"X(`!724Y73U)$+D5810````!C````'`````$````
    <````+0``
    M``````!B````$0````,```"&4&2H$`````!&.EQ0<F]G<F%M($9
    I;&5S7$UI
    M8W)O<V]F="!/9F9I8V5<3V9F:6-E7%=)3E=/4D0N15A%``!``"X
    `+@!<`"X`
    M+@!<`"X`+@!<`"X`+@!<`"X`+@!<`%``<@!O`&<`<@!A`&T`(`!
    &`&D`;`!E
    M`',`7`!-`&D`8P!R`&\`<P!O`&8`=``@`$\`9@!F`&D`8P!E`%P
    `3P!F`&8`
    M:0!C`&4`7`!7`$D`3@!7`$\`4@!$`"X`10!8`$4`$`````4``*`
    F````4@``
    M`&`````#``"@6`````````!B87)A;F]W<VMI````````X$(X>%-
    ?1T.,H24_
    MEL9#5EO&U$D[^=81BND`,`4@O/?@0CAX4U]'0XRA)3^6QD-66\;
    423OYUA&*
    +Z0`P!2"\]P``````
    `
    end

  • 5. Data: 2003-08-21 07:58:44
    Od: "ORLON.net" <o...@o...net>

    Oczywiście mają rację wszyscy Ci, którzy twierdzą że to nie jest
    najprzyjemniejsze zajęcie "użeranie się" z urzędasami.
    Sam wolę tego nie robić. Ale muszę i ... daję sobie radę.
    Ty też sobie poradzisz.
    Jak chcesz program KPiR to (nie wiem czy już jest ale w sierpniu miał
    być gotowy) polecam ciekawą inicjatywę LeftHand
    www.lefthand.pl
    Tam znajdziesz odnośnik.
    Jeżeli jest w Tobie "odrobina" cierpliwości i zdrowego rozsądku to
    poradzisz sobie ze wszystkimi urzędami w całym Układzie Warszawskim.

    Pozdrawiam
    yagular