  • 1. Data: 2003-08-20 10:28:36
    Temat: Wymiana dowodu osobistego
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    Mam DO od 1999 czyl wg 'harmonogramu' powinienem go wymienic w 2007...

    Pytanie: czy moge to zrobic wczesniej...? Czy zostane odeslany od okienka...

    [powod: ostatnio coraz bardziej denerwuje mnie ta gruba 'ksiazeczka' w
    portfelu, a tu
    jeszcze 4 lata...]

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-08-20 10:33:04
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Kenny wrote:

> [...]
    > okienka...
    >
    > [powod: ostatnio coraz bardziej denerwuje mnie ta gruba 'ksiazeczka' w

    Możesz już wymienić

  • 3. Data: 2003-08-20 10:35:28
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    Użytkownik <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote:

> [...]

    Dzieki

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-08-20 11:27:02
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Kenny wrote:
    > Mam DO od 1999 czyl wg 'harmonogramu' powinienem go wymienic w 2007...
    [...]

    To ja sie "podepne" pod pytanie:
    Jaki harmonogram? Gdzie moge go zobaczyc? (najlepiej w sieci;))
    Juz kiedys o nim slyszalem, ale jeszcze nie widzialem.
    Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 5. Data: 2003-08-20 11:58:17
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    tan <t...@n...o2.pl> napisał(a):

    > Jaki harmonogram? Gdzie moge go zobaczyc? (najlepiej w sieci;))
    > Juz kiedys o nim slyszalem, ale jeszcze nie widzialem.

    Tu możesz zobaczyć ;-)

    Od dnia 1 stycznia 2003r. wprowadzany został obowiązek wymiany dowodów
    osobistych wydanych przed dniem 1 stycznia 2001r., w następujących terminach:

    od dnia 1 stycznia 2003r. do dnia 31 grudnia 2003r. - dowody wydane w latach
    1962 - 1972

    od dnia 1 stycznia 2004r. do dnia 31 grudnia 2004r. - dowody wydane w latach
    1973 - 1980

    od dnia 1 stycznia 2005r. do dnia 31 grudnia 2005r. - dowody wydane w latach
    1981 - 1991

    od dnia 1 stycznia 2006r. do dnia 31 grudnia 2006r. - dowody wydane w latach
    1992 - 1995

    od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2007r. - dowody wydane w latach
    1996 - 2000

    Podstawa prawna: ustawa z dnia 12 września 2002r. zmieniająca ustawę o
    ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz ustawy o działalności
    gospodarczej (Dz.U. Nr 183, poz.1522)

    Pozdr.,