eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze? › Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
  • Data: 2024-02-13 20:58:31
    Temat: Re: Jaka różnica między zawiadomieniem na policji, a w prokuraturze?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.02.2024 20:40, Robert Tomasik wrote:
    > Osobista wizyta i złożenie ustnego zawiadomienia ma tę zaletę (tu Shrek
    > bedzie przekonywał, ze to wada zapewne), że sporządza je policjant /
    > prokurator, który czuwa nad sensem tej czynności. Jeśli zagrożenie jest
    > oczywiste, to jest to sposób zawiadomienia nie mam znaczenia. Ale jak ne
    > jest oczywiste, to już pasowałoby z kimś mądrym to pisać, bo inaczej
    > będzie odmowa wszczęcia.

    Ale jak zgłoszę pisemnie, to i tak mnie zaproszą w celu "złożenia
    zeznań" i wylegitymowania. Przynajmniej zawsze tak miałem, gdy
    zgłaszałem sprawy z KW.

    No chyba że można odmówić, a sprawę i tak będą musieli procesować.
    Ewentualnie nie dowiem się wtedy o jej zakończeniu / uwaleniu.

    Ale fakt, że przynajmniej policjant wymyśla dużo pytań na zasadzie "czy
    aby na pewno" - chyba że w nich chodzi o to, żebym zrezygnował i sobie
    poszedł ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz