  • 1. Data: 2005-06-15 11:30:46
    Temat: Jak zalegalizować/przedłużyć pobyt.
    Od: "Michał S." <p...@o...pl>

    Wygląda na to że znajomy Amerykanin zabawi tu dłużej niż 90 dni.
    Nie mam pojęcia o procedurach, on raczej też nie. Co można zrobić?

  • 2. Data: 2005-06-15 12:13:10
    Temat: Re: Jak zalegalizować/przedłużyć pobyt.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    www.msz.gov.pl

  • 3. Data: 2005-06-15 18:03:25
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > www.msz.gov.pl

    zły adres.
    Amerykanin podczas wjazdu otrzymał "wizę" turystyczną do Polski, na okres
    domyślny chyba 90 dni, ale to trzeba ustalić.
    Przedłużenia pobytu w PL dokonuje WOJEWODA a nie MSZ.

    Sprawy dotyczące pobytu cudzoziemców

    poczytaj na stronie: http://www.mazowsze.uw.gov.pl/wso lub każdego innego
    Urzędu Wojewódzkiego

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 4. Data: 2005-06-15 18:07:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    polecam też http://www.polandembassy.org/

    być może trzeba wrócić do USA aby ubiegać się o wizę, a może po prostu
    wystarczy wyjechac na 1 dzień do Niemiec, Czech lub Słowacji, ew. przepłynąć
    się promem do Szwecji

  • 5. Data: 2005-06-15 18:14:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > domyślny chyba 90 dni, ale to trzeba ustalić.
    > Przedłużenia pobytu w PL dokonuje WOJEWODA a nie MSZ.

    na stronie msz te informacje też są dlatego podałem tam link.