  • Data: 2009-01-25 19:15:17
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:glg7al$ohv$1@news.onet.pl...

    > To wystarczy zrobić tak jak my zrobiliśmy. Po prostu poszedłwm do skleou
    > metalowegoi kupiłem samozamykacz hydrauliczny, a następnie zaniosłem do
    > administracji, zeby zamontowali. Potem napisałem, ze koszt na 1 mieszkanie
    > wynosi 5 zł. Chyba wszyscy zapłacili.
    > I tyle
    >
    > Aktywnym trzeba być, a nie tylko marudzic

    tia, jestem. biegam i domykam drzwi.
    Samozamykacz jest, ale mozna zawsze wstawic dywanik w szczeline, podłozyc
    kamien....

    > Też mieszkam pod 1. Oduczyłem wszystkich urzędowych. powiedziałem ze jak
    > oni są urzędowi, czy z administracji, to niech sobie z administracji biorą
    > klucze. Po kilku miesiącach zaczęło działać

    dwa lata i jakos nic... nawet osotanio dzielnicowy na mnie sie obraził bo
    kazałam mu zadzwonic tam gdzie idzie a nie do mnie

    > No i? Bez domofonu jest lepiej?
    dla mnie ciut spokojniej

    > Jw. Otwiera, nie otwiera. Ktoś musi zadzwonic, zeby ktoś otworzył. jest
    > róznica w stosunku do bloków bez żadnego zabezpieczenia. Wiem, bo mój blok
    > otoczony jest wieloma. Jedne mają domofony, inne nie...

    jak zawsze kij ma dwie strony. tak jak powiedziałam, domofon to dobra rzecz,
    pod warunkiem ze kazdy go szanuje

    E.