  • Data: 2009-01-26 23:34:24
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar napisał/a:

    > I maluje go olejną na ścianie budynku obok domofonu.
    > Wówczas każdy znajomy pragnący odwiedzić czarną owcę
    > może sobie wstukać ten kod i wejść na klatkę schodową.

    Aleś Ty mundry :-(
    Nie mam domofonu już od paru lat i jakoś sobie radzę.
    Dawniej miałam po prostu inne wydatki i nie chciałam wywalać ponad 100
    zł za domofon, teraz mogę, ale nie chcę, bo nie chcę sobie robić dziur w
    ścianach i ogólnie mieć jakieś zniszczenia (wiadomo, że dziur dobrze
    potem nie załatają). Wystarczy, że dla kabli od internetu zniszczyli mi
    ściany i nie chcę dalszych zniszczeń.
    Czasami kurierzy dostarczają mi paczki czy przesyłki i do tej pory nie
    było jakichś niemiłych sytuacji. Wystarczy zakomunikować, że się nie ma
    domofonu w mieszkaniu.
    Policja, czy straż jak chce wejść to i tak wejdzie, bo oni mają swoje
    kody! Matce, siostrze i innym zaufanym osobom podajesz swój kod to sobie
    same wejdą.

    --
    animka