  • Data: 2009-01-26 07:46:46
    Temat: Re: Jak zablokować montaż domofonu? [OT]
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Filozof71 pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

    > Nie mam wiedzy prawnej żeby coś wnieść, ale nie spodobała mi się
    > nagonka na człowieka i brak tolerancji.

    Nie za bardzo filozofujesz na prawniczej grupie? ;)
    Wystarczy, że wyobrazić sobie, że założyciel wątku
    jest osobą (słabo/nie)słyszącą i dzwoniący domofon
    nie będzie mu służył POMOCĄ.
    Nie musi tego nawet nam pisać - przepisy powinny być dostosowane
    dla wszystkich ludzi tam, gdzie to możliwe.

    Nie trzeba mieć wiedzy prawnej, by zauważyć,
    że Pan Marek Dyjor nie filozofuje,
    tylko się dobrze bawi uczestnicząc w dyskusjach. ;)

    --
    Pozdrawia Marek