  • Data: 2008-04-03 20:51:56
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Skoro warunki sa takie, że zarządca drogi stawia ograniczenie 40, to
    > twoim psim obowiązkiem jest się tego ograniczenia trzymać.

    Skoro ustawodawca każe Ci się upewnić że nikomu nie zajedziesz to masz to
    zrobić.
    Nie ważne jak - możesz wyjść i sprawdzić.
    To jest Twój psi obowiązek.

    A dopiero gdy już będziesz miał tą pewność, to wtedy możesz się czepiać czy
    ktoś jedzie zgodnie z limitem czy nie.

    > Czy według ciebie, jeśli wyjadę z bocznej uliczki i rozpędzę się do
    > dozwolonej prędkości, a ty mi wjedziesz w kufer, bo leciałeś dozwolona
    > x3, to też będzie wymuszenie pierwszeństwa?

    Po pierwsze - nie przekraczam dozwolonej prędkości 3 razy, aż tak to
    drogowcy nie przesadzają z limitami, a ja jeżdżę zgodnie ze zdrowym
    rozsądkiem.
    Być może wolniej niż Ty.

    Po drugie - zanim Ty się rozpędzisz do dozwolonej prędkości, to minie
    zazwyczaj tyle czasu, że nikt by już pewnie nie pamiętał że tam skrzyżowanie
    było.