    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyemigrowac do Szwecji?
    Date: Fri, 29 Sep 2017 10:15:46 +0200

    W dniu .09.2017 o 09:14 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    mieszkania-dla-imigranta-z-Syrii-i-jego-3-zon.html

    > A potem na dłużej, w praktyce <cyt.> "na wieczne nieoddanie".
    > https://agnieszkawieckowska.com/2017/09/21/o-aferze-
    mieszkaniowej-w-sztokholmie-czyli-trzy-zony-i-trzy-m
    ieszkania/

    > "Dobry Antek z cudzej torby" to nie szczodrość.

    > Jak cię złodziej okradnie, to tak może mówić? :)

    > Nikt w Polsce, jak pokazuje historia, nie ma nic do innych narodów.
    > Umiemy żyć w zgodzie. Warunek jest jeden - inni muszą umieć się z nami
    > asymilować. Hordy nachodźców tej umiejętności i chęci nie mają.

    Poza tym pisał "wyborcy PiS to zbieranina frustratów".
    Nie ma w Polsce bardziej sfrustrowanych obywateli, jak pogrobowcy III RP.
    Już choćby ciągłe podgryzanie partii rządzącej, nawet na grupie prawnej.
    Wyborcy PiS mają się świetnie, sama totalna opozycja publikuje zlecone
    sondaże...

    --
    Trefniś