  • 21. Data: 2003-05-12 07:33:34
    Temat: Re: Jak właściciel może sprzedać auto współwłaściela?
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    adam wrote:

    > Idz do prawnika, zaplacisz do 100 zlotych i dowiesz sie jak to formalnie
    > ruszyc. Jest mozliwosc wyjscia z sytuacji analogiczna do kwestii
    > wspolwlasnosci w nieruchomosci. Procedura polega na zmuszeniu
    > wspolwlasciciela do odkupienia od ciebie wspolwlasnosci lub na sprzedazy
    > tobie jego czesci.
    Zmuszenie to może zbyt ostre słowo ale generalnie o to właśnie chodzi.

    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 22. Data: 2003-05-12 10:42:50
    Od: Chokai <chokai@NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Użytkownik Basia Renk napisał:

    > To nie współmałżonek. Nie pozostaje między nami żadna
    > prawna zależność.

    A kto jest wpisany w dowodzie rej. ?
    Z tego co słyszałem to jeśli chodzi o samochód nie da się wpisać jako
    współwłaściciela kogoś 'nie z rodziny'...

    --
    Chokai

  • 23. Data: 2003-05-12 12:04:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Chokai napisał:

    > A kto jest wpisany w dowodzie rej. ?
    > Z tego co słyszałem to jeśli chodzi o samochód nie da się wpisać jako
    > współwłaściciela kogoś 'nie z rodziny'...

    A dlaczego nie?
    Miałam wpisana matke jako współwłasciciela - inne nazwisko i nikt mnie o
    koligacje nie pytał przy rejestracji.

    Samochód to taki sam majątek jak kazdy inny, dlaczego niby ma byc
    traktowany inaczej?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 24. Data: 2003-05-14 05:33:25
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Basia Renk" <b...@h...com> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się, że wiesz o czym pisałam, proszę,
    > daruj mi przykre komentarze.
    >
    > Czy naprawdę nie ma sposobu, bym odzyskała moje
    > pieniądze gdy on się na to nie zgadza?

    Sprzedaj mu swoja polowke. W innym wypadku sad cywilny. A na poczatek moze
    rostrzygniecie kto ma uzytkowac samochod. jak bedzie musial w dni
    nieparrzyste oddawac ci samochod to mu sie chyba znudzi taka impreza.