    From: <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak usadzić pijaka?
    Date: Thu, 6 Sep 2018 13:19:49 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Byłem wczoraj na przesłuchaniu w sprawie pijanego ćwoka,
    >który mając ponad 3 promile jechał rowerem całą szerokością
    >lokalnej drogi. Okazuje się że poza zasądzeniem zakazu
    >prowadzenia pojazdów (chyba rowerów też) nie są w stanie nic
    >mu zrobić. Nawet groźby karalne (straszenie, że zadzwoni po
    >braci i ci przyjadą nas zabić) nie są podstawą do oskarżenia,
    >bo sąd stwierdzi że koleś mający 3 promile jest niepoczytalny
    >czy jakoś tam.
    >Czy jest jakiś prawny sposób na usadzenie takiego gnoja?

    >L.

    Witam
    Kiedyś u mnie krążyła taka legenda, bo to każdy słyszał ale czy prawdziwa
    hmmm :)
    Było rano drogą zaiwania tir, była mgła. Jechał z nad morza z towarem.
    Kierowca w... bo musiał wolno jechać. Za zakrętem zaklął, bo coś na asfalcie
    leży. Podjechał ... zatrzymał. To pijany rowerzysta śpi se w błogim śnie
    zalanego ;) Już chwytał za klucz do kół co by drogowego intruza przepędzić,
    ale wpadł na inny, może nawet bardziej diabelski pomysł. Zapakował gościa do
    kabiny, rower na pake i jadą. Przed Kłodzkiem obudził już przetrzeźwiałego
    nieco śpiocha. "Panie jesteśmy na miejscu, zaraz będzie Miłosław, tak jak
    Pan chciał..." Alkoholik nie bardzo kumaty o co chodzi, podziękował i
    wytargał się z kabiny. Tirowiec drzwiami trach i rura. Nikt by nic nie
    wiedział, nawet rodzina. Toć może chlał u kogoś i zabalował dłużej, toć już
    nie pierwszy raz. Po kilku dniach przyszedł jednak mandat do zapłaty, za
    jazdę na gapę. Od tamtej pory ponoć gość już tyle nie chla, a przynajmniej
    nie śpi na asfalcie ..... Ile w tym prawdy hmm aa któż to wie ;)