    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 17:57:30 +0100

    On 2003-11-20 17:39, Leszek wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie też jest z tego powodu przykro. Ale to że kobiety (oraz mężczyźni w
    > kapeluszach)jeżdżą jeżdżą "inaczej" fakt który potwierdzają moje codzienne
    > obserwacje.

    Więc kobietom w kapeluszach należy zabrać prawa jazdy, czyż nie?

    > Po co z uporem godnym lepszej sprawy piszesz "sont" zamiast "sąd" ??

    Czy sprawa, by wyroki sądu były zgodne z prawem i prawda materialną, to
    "zła sprawa"? Znasz lepszą, to się podziel wiedzą tajemną.
    To taka maniera, którą my ludzie prości posługujemy się dla wyrażenia
    dezaprobaty.

    > Czytaj uważnie. Napisałem że bardziej wierzę w protokół policyjny a nie że
    > wjechała na czerwonym (chociaż to prawie to samo).

    Było mataczenie, jest manipulacja.

    On:
    "Misiek - (...) a może to kobieta wjechala na zielonym ?? czytaj
    dokladnie" - przedpiszca zadał przewrotne pytanie, sugerujące, że
    używając słowa "może" uprawdopodobnić można dowolną tezę.

    Ty:
    "jednak wjechała na czerwonym?? Jakoś misiu- (...) bardziej wierzę w to
    co ustaliła policja."

    Z przypuszczenia hipotetycznej sytuacji czynisz "zeznanie swiadka",
    który potwierdza "rzeczywisty" stan rzeczy, bo go przyłapałeś na
    kłamstewkach. Potwierdzenie "wyłudzone" /"jednak wjechała na czerwonym"/
    + wiara w policję daja pewność procesową. Dla sontu, nie sądu.

    Sont w moich postach to byt abstrakcyjny, więc nieistniejący
    materialnie. Nie istnieje żaden rzeczywisty ani domniemany związek z
    sądem, który jest ostoją praworządnego państwa.
    Przy pisaniu tego posta nie ucierpiały żadne zwierzęta.

    Catbert