    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to wyglada w praktyce?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 17:21:19 +0100

    On 2003-11-20 16:45, Leszek wrote:

    > jednak wjechała na czerwonym?? Jakoś misiu-głuptasiu bardziej wierzę w to co
    > ustaliła policja.
    > Jeśli nie potrafisz dyskutować na odpowiednim poziomie, bez uciekania się do
    > inwektyw to...pędź pętaku.

    Ostatnio skazano kobietę (Leszku, naprawdę nic osobistego, kobiet i
    mężczyzn jest mniej więcej po połowie więc to ślepy los; przykro mi, że
    je z jakiegoś powodu niżej cenisz jako kierowców) - więc skazano
    kobietę, której obywatel wjechał w kuper, jak ruszała na zielonym. Sont
    powiedział, że jak było zielone to powinna jechać.
    Sont jest niezawisły, jak mnie informowano na grupie, więc może.

    Można sobie wyobrazić taki przypadek (właściwie wypadek).
    Statek kosmitów spada na prawidłowo jadący samochód. Prawidłowo znaczy z
    własciwą dla ograniczeń i warunków wszelakich prędkością.
    I co mówi sont? Sont mówi, że gdyby jadący zachował właściwą prędkość -
    właściwą, znaczy mniejszą, to do wypadku by nie doszło, bo pojazd byłby
    w innym miejscu niż upadek statku kosmicznego, np. byłby w Jankach, a
    nie na Placu Defilad.

    No ale jak tu mandat kosmicie wręczyć - głupio tak jakoś, bo gościem
    jest na naszej planecie, a Polskę wybrał na swe pierwsze odwiedziny.
    Nijak nie wypada.

    Wiara czyni cuda - polegające np. na tym, że giną protokoły hamowania, a
    funkcjonariusze informują prasę i właściwy podmiotowo i miejscowo organ,
    że hamowanie nie miało miejsca, chociaż jeszcze w kilka dni później
    można było zobaczyć te ślady na jezdni - bo jak mawiają ludzie
    niezależni finansowo - były zajebiste.

    W jenzyku, który znasz zapewne biegle - operacja jakiej dokonałeś, zwana
    jest mataczeniem.
    Ktoś twierdzi, że "na zielonym", kto inny, że w hipotetycznej innej
    sytuacji mogło być "na czerwonym" - no i Ty guru: "wiec jednak na
    czerwonym".
    Może chcesz, by tytułować Cię Mistrzem?
    No, sorry, chyba "fopa" popełniłem, bo do tego "miszcza" to się zaraz
    Margierita przypałęta i będziesz musiał włączyć inwektywy pod moim adresem.
    Uprzedzę Twoją proletariacką czujność: już czuję się pognębiony i
    wybaczenia dopraszam się za nietakt i brak zrozumienia.

    Zdrowia życzę, bo się obaj starzejemy, tyle, że ty piekniej jakoś,
    Catbert