  • 11. Data: 2013-03-12 16:04:56
    Temat: Re: Jak to jest że człowiek jeszcze nie skazany a już nazywają go mordercą?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > okrełśonych ludzi.
    >

    > A ilu pochodzących z Wrocławia Michałów M. pracuje obecnie w Filharmonii
    > Dolnośląskiej w Jeleniej Górze od trzech lat na stanowisku technicznym
    > zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

    Daj spokój... "Przemysław W., syn byłego prezydenta RP".

    To polskie "prawo" jest żałosną kpiną. Król jest nagi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2013-03-12 16:12:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2013 16:04, Maruda pisze:

    > Daj spokój... "Przemysław W., syn byłego prezydenta RP".

    [...] jak mówi mąż oskarżonej Katarzyny W. Bartłomiej Wasiewski [...]

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2013-03-12 16:30:55
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Wydaje się, że nie jest ich ,,olbrzymi zbiór nie okrełśonych ludzi. ''.
    > Podobnie jak Jarosławów K. braci prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego.

    Dlatego durnota jest zakaz podawania nazwisk oskarzonych.

  • 14. Data: 2013-03-12 18:26:52
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Daj spokój... "Przemysław W., syn byłego prezydenta RP".

    Jeszcze był Mirosław H. syn polskiego kosmonauty.

  • 15. Data: 2013-03-12 19:04:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Jeszcze był Mirosław H. syn polskiego kosmonauty.

    e tam,

    Janina D., zona ministra Drzewieckiego.

  • 16. Data: 2013-03-12 19:14:32
    Od: c...@p...onet.pl

    Mechanizm niszczenia niewinnym ludziom zycia przez brukowce,
    przedstawiono w ksiazce i filmie:
    ''Utracona cześć Katarzyny Blum'' (1975)

    Autor Heinrich Boll sam byl gnojony, dlatego z zemsty
    napisal ta ksiazke i dodal zlosliwy dopisek:
    '' Osoby i akcja niniejszego opowiadania są calkowicie zmyslone.
    Jesliby natomiast przedstawione w nim pewne praktyki dziennikarskie
    przypominaly praktyki gazety Bild, nie jest to ani zamierzone,
    ani przypadkowe, lecz nieuniknione. ''

    To zas informacja dla tych co niczego nie slyszeli o tej ksiazce:
    pl.shvoong.com/books/classic-literature/81659-utraco
    na-część-katarzyny-blum/

    WM

  • 17. Data: 2013-03-12 21:26:29
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-12 15:10, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    rka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,544222
    3,region-wiadomosc.html

> [...]
    > i złodziejami...
    > te dane nie opisują konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie

    Ale są jego zdjęcia, sylwetka, strój. Przecież wielu ludzi go rozpozna i
    zakoduje "morderca"