  • 1. Data: 2002-03-29 22:59:46
    Temat: Jak to jest z gwarancjami?
    Od: "Jakub Pałka" <y...@p...snip-this.onet.pl.invalid>

    Witam.

    W jaki sposób przedłużany jest okres gwarancyjny po naprawie?

    Sprecyzuję na przykładzie, załóżmy, że mam gwarancję na 12 miesięcy. Po
    miesiącu użytkowania (zostaje 11 miesięcy) oddaję rzecz do naprawy.
    Trwa ona 1 tydzień. Czy po naprawie mam nadal 11 miesięcy gwarancji,
    czy 11 miesięcy i jeden tydzień?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    Jakub Pałka
    - GrandPrix Team -

  • 2. Data: 2002-03-29 23:07:38
    Temat: Re: Jak to jest z gwarancjami?
    Od: z...@p...onet.pl (Zagiel)

    Jeżeli wymieniał towar na nowy to masz 12 miesięcy od daty wymiany na nowy
    sprzęt a jeżeli tylko naprawią gwarancja nie przedłuża się.
    Żagiel

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-29 23:13:41
    Od: "Przemek" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Zagiel" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli wymieniał towar na nowy to masz 12 miesięcy od daty wymiany na nowy
    > sprzęt a jeżeli tylko naprawią gwarancja nie przedłuża się.
    > Żagiel
    Nieprawda!!!!!!!
    Gwarancja wydluza sie o okres, który to dany sprzet byl w serwisie.
    Bemol

  • 4. Data: 2002-03-29 23:32:10
    Od: z...@p...onet.pl (Zagiel)

    jeżeli masz na myśli ustawowe 14 dni to możliwe tzn. czas pobytu w serwisie
    > Nieprawda!!!!!!!
    > Gwarancja wydluza sie o okres, który to dany sprzet byl w serwisie.
    > Bemol

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 5. Data: 2002-03-30 07:39:10
    Od: "Przemek" <b...@p...pl>

    > jeżeli masz na myśli ustawowe 14 dni to możliwe tzn. czas pobytu w
    serwisie
    Tak o to mi chodzilo .
    Pozdrowka Przemek

  • 6. Data: 2002-03-30 11:34:34
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 29 Mar 2002, Jakub Pałka wrote:

    > W jaki sposób przedłużany jest okres gwarancyjny po naprawie?

    Biegnie od nowa od chwili wydania rzeczy wolnej od wad albo w istotny
    sposób naprawionej (art. 582 ust. 1 KC). Przy drobnych naprawach biegnie
    dalej z wyłączeniem okresu w którym rzecz pozostawała w posiadaniu
    gwaranta.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-03-30 11:35:27
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 30 Mar 2002, Zagiel wrote:

    > jeżeli masz na myśli ustawowe 14 dni to możliwe tzn. czas pobytu w serwisie

    Jakie ustawowe?

    Odpisuj pod cytatem i wycinaj!

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 8. Data: 2002-03-30 11:42:13
    Od: "Jakub Pałka" <y...@p...snip-this.onet.pl.invalid>

    Dnia 30 mar 2002, w "news:a82sg3$t56$1@news.onet.pl" Przemek
    napisal(-la):

    > Użytkownik "Zagiel" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nieprawda!!!!!!!
    > Gwarancja wydluza sie o okres, który to dany sprzet byl w
    > serwisie. Bemol

    Dobra, ale chodzi mi o to w jaki sposób następuje przedłużenie.

    Zakładam, że
    - gwarancja to 12 mies.,
    - naprawa następuje po miesiącu od zakupu (11 mies. do końca gwarancji)
    - naprawa trwa 1 tydzień

    1. Czy na czas naprawy okres gwarancyjny zatrzymuje się i po odebraniu
    z naprawy mam gwarancje o długości sprzed serwisu wydłużoną o okres w
    którym nie mogłem korzystać z danej rzeczy.

    (1miesiąc) | naprawa(1tydzień) | (11 miesięcy i jeden tydzień) ,
    łącznie dostaję 12 miesięcy i dwa tygodnie.

    2. Czy w czasie naprawy okres gwarancyjny biegnie, ale jest przedłużany
    o czas naprawy i po odebraniu z naprawy mam 11 miesięcy gwarancji.

    (1miesiąc) | naprawa(1 tydzień) | (11 miesięcy) , łącznie 12 miesięcy i
    tydzień

    Gdyby nie było przedłużania to wyglądałoby tak.

    (1miesiąc) | naprawa(1tydzień) | (10miesięcy i 3 tygodnie) , łącznie 12
    miesięcy

    Trochę zamotałem, ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi.

    --
    Jakub Pałka
    - GrandPrix Team -

  • 9. Data: 2002-03-30 13:48:51
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 30 Mar 2002, Jakub Pałka wrote:

    > 1. Czy na czas naprawy okres gwarancyjny zatrzymuje się i po odebraniu
    > z naprawy mam gwarancje o długości sprzed serwisu wydłużoną o okres w
    > którym nie mogłem korzystać z danej rzeczy.

    Jeśli naprawa była nieistotna.

    > 2. Czy w czasie naprawy okres gwarancyjny biegnie, ale jest przedłużany
    > o czas naprawy i po odebraniu z naprawy mam 11 miesięcy gwarancji.

    Nie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 10. Data: 2002-03-30 21:48:23
    Od: "Jakub Pałka" <y...@p...snip-this.onet.pl.invalid>

    Dnia 30 mar 2002, w
    "news:Pine.LNX.4.44.0203301233140.1282-100000@localh
    ost" Gwidon S.
    Naskrent napisal(-la):

> [...]
    > istotny sposób naprawionej (art. 582 ust. 1 KC). Przy drobnych
    > naprawach biegnie dalej z wyłączeniem okresu w którym rzecz

    Dzięki za wyjaśnienie!

    Jakub Pałka
    - GrandPrix Team -