    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sprawdzic wlasciciela nieruchomosci?
    Date: Tue, 23 Dec 2003 21:57:22 +0100

    Uzytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:bsa1tp$spn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Natomiast mozesz legalnie uzyskac interesujace cie dane o nieruchomosci
    > w sadzie , w wydziale ksiag wieczystych za niewielka oplata ( ok. 30
    PLN).

    Najpierw trzeba sie udac do Wydzialu Geodezji Urzedu Powiatowego i ustalic
    numer ksiegi wieczystej, albowiem bez tego w sadzie nic nie zalatwisz.
    Zreszta w geodezji tez maja dane wlasciciela, wiec czasem moze wystarczyc
    wizyta tylko tam. Nie wiem tylko, czy kazdemu podadza. No i moga byc
    drobne rozbieznosci pomiedzy stanem w geodezji a ksiegami wieczystymi
    zwiazane z procesem wprowadzania danych. I tu i tu bywa poslizg. W razie
    rozbieznosci prawomocne sa dane z ksiag wieczystych.

    Uwaga techniczna! W geodezji czasem maja lekki bajzel w ewidencji.
    Postaraj sie przyjrzec danej nieruchomosci a nawet sobie naszkicowac
    najblizsze nieruchomosci, bys byla/byl (bo juz teraz nie wiem) ja w stanie
    samemu znalezc na mapce. Mapke Ci pokazac powinni. Czasem maja inna
    numeracje domów niz w terenie. Z róznych przyczyn, nie zawsze lezacych po
    ich stronie.