eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy.. › Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
  • Data: 2005-02-22 16:00:51
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzięki za odpowiedz, mimo ze Twój ton wydawał mi sie jakoś mało przyjemny...
    ale to moze wina tego ze to siec.W kazdym razie dzieki BARZO :) i tak:

    > [...]
    >> Po kilku dniach przychodzi sms ze włączono mi taryfe Jedna Idea 50 (I tu
    >> następuje WAŁEK nr1: Towar niezgodny z umową. Dobrze to rozumiem tak?)
    >
    > usługa nie jest towarem
    > [...]

    Ok, myślałam że można to rozpatrywać w takich kategoriach. W każdym razie
    usługa nie zgodną z umową.

    > Wysłanie reklamacji faksem ma taką samą wagę prawną jak wywieszenie jej u
    > siebie w toalecie. Jak odpowiedzą, ok. Jak nie odpowiedzą - jaki masz
    > dowód, że wysłałaś?

    Regulamin PTK Centertel mówi że reklamacje można składać faksem, mejlem lub
    listownie. Więc złożyłam 2 razy faxem (dopiero potem listem) -
    potwierdzeniem jeste jedynie wydruk z faksu ze dnia XY o godzinie XY wyszedl
    faks na nr XY. Tyle. Wiem ze to gó... dopiero potem wyslalam list. Wiecej
    błędu z faksem nie popełnie

    > Nie pisac więcej, nie dzwonic. Odczekaj do 27 lutego + 3 dni na
    > doręcxzenie ew. listu i koniec. reklamacja uznana.

    Dobrze, czekam w takim razie do końca lutego.


    >
    > I potem co faktura reklamacja pisemna + skarga do URTiPu za obciążanie
    > kwotą faktóry, której reklamacje uznali
    Aha.. dzięki. Bo nie przyszło mi do głowy ze mogę w tej sprawie pisać do
    URTiPu. Ale jeśli spr. nie rozważą to ok, tak zrobie.

    >> Od chwili podpisania umowy mam wlaczona usluge Biznes Grupa za 12 zl
    >> miesiecznie. Co wiecej, w ofercie Jedna Idea takiej uslugi nie ma. 9
    >> stycznia prosze o wylaczenie tej uslugi. 10 lutego okazuje sie ze nadal
    >> jest nie wylaczona. Robie awanture w BOKu bo juz nie wytrzymuje. 16
    >> lutego wystawiona zostaje f-ra - oczywiscie z 12 zł za BG (WAŁEK NR 4 -
    >> nie dotrzymanie terminu reklamacji)
    >>
    >
    > jakiej reklamacji?

    Przy każdym połączeniu do BOKu podaja mi inf. ze tak, widzą w systemie ze 9
    stycznia skladano pierwszą reklamacje. Poza tym Regulamin mówi.. ze mozna
    reklamacje zgłaszać tel.
    Ale ok, po jakims czasie zrozumiałam błąd i 26 też wyslalam reklamacje
    listem. Czekam w takim razie jeszcze.

    > Jeżeli umowa na czas określony, to se ne da. Bez płacenia odpowiedniej
    > kary oczywiscie. Jeżlei nie - droga wolna

    Jasne ze nie chce płacić kary.

    W kazdym razie dziekuje za pomoc, odezwe się jak coś się wyjasni (bądź nie)
    :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1