eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy.. › Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
  • Data: 2005-02-22 21:23:45
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shady napisał(a):

    > Tak, w sumie masz racje w całej rozciągłości. Zawsze mogą powiedzieć ze faks
    > zwyczanie nie przeszedł albo przeszedl nie czytelnie. Dlatego już wiem, że
    > wszystko trzeba słać pocztą poleconą za potwierdzeniem odbioru.

    W kontaktach z paroma innymi operatorami wystarcza telefon, email, a w
    ostateczności faks. W kontaktach z GKTP polecony ZPO może być
    "zaksięgowany" z data o dwa tygodnie później, niz rzeczywiście wpłynął
    (przypadek z tzw. zycia)

    > W razie jakiś problemów, pozwole sobie zwrócić się z nimi do Ciebie....
    > dobrze?:)

    OK. Adres e-mail jest w zasadzie dobry, chociaż nie każdy potrafi na
    niego napisać :-P

    M.