  • Data: 2011-02-01 23:09:59
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Feb 2011, Lidia Molenda wrote:

    > Sytuacja wygląda tak, on nie jest właścicielem, gdyż mieszkanie jest moje
    > kupione jeszcze przed ślubem, on swego czasu zainwestował w wyremontowanie
    > tego mieszkania dlatego mówię że muszę go spłacić

    Jasne.
    Wniosek na przyszłość - pisz zaraz i wyraźnie wymieniając wszystkie
    istotne elementy sprawy. Ja odniosłem wrażenie iż jest współwłaścicielem.
    I wniosek drugi - to pogarsza sprawę.
    Jeśli tylko we właściwym momencie "dołoży się" do kosztów lokalu, czyli
    będzie mógł twierdzić że *płaci czynsz*, to oprócz ochrony posiadania
    obejmie go ochrona lokatora (korzystający - za darmo - pod nią nie
    podlega! - chętni mogą sprawdzić w ustawie)

    > rozwodzie i spisaliśmy właśnie taką umowę że po spłacie max do końca roku on
    > ma się wymeldować, nie pisaliśmy tam niczego o wyprowadzce, on jest biegły
    > w sprawy prawne

    Trudna sprawa :(, dobrze się mówi "po", ale widać że trzeba było
    uzależnić wypłacenie środków od wyprowadzki, tak jak już grupowicze
    pisali (zdeponować gdzieś).
    W tej chwili na taki warunek musiałyby zgodzić się obie strony.
    BTW: na newsach nie jest przyjęta forma "pan/pani"!

    pzdr, Gotfryd