  • Data: 2011-02-02 14:23:19
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iibmc9$63h$1@inews.gazeta.pl...

    > Jasne, to właśnie miałem na myśli: sędzia się spyta, delikwent powie, że
    > mieszka, a sędzia powoła się na swoje doświadczenie życiowe i uzna jak
    > wyżej.

    Dużo tu na grupie teoretyków-chałupników;-))

    Oczywiście sędzia spyta o zamieszkiwanie zarówno lokatora, jak i
    właściciela.
    Lokator powie, ze mieszka, właściciel, że lokator juz się wyprowadził.
    W tej sytuacji sędzia nie powoła się na swoje doświadczenie życiowe, ale
    zważy pozostałe okoliczności sprawy, a mianowicie to, ze:
    1. strony się rozwiodły i nic ich juz nie łączy
    2.strony same uzgodniły tryb rozwiązania swojej sytuacji mieszkaniowej, a
    mianowicie zawarły umowę, w myśl której:
    a. właścicielka miała lokatorowi wreczyć pewna sumę pieniędzy
    b. wówczas lokator miał się wyprowadzić,
    c. i fakt ten, zgodnie z przepisami potwierdzić wymeldowaniem
    3. jest niekwestionowanym faktem, że podpunkty 2a i 2c umowy zostały
    wypełnione, lokator zaś sam zawiadomił organ administracyjny , że wypełnił
    podpunkt 2b umowy , czyli że pod spornym adresem już nie mieszka!! bo
    wymeldowanie jest zaledwie potwierdzeniem faktycznego stanu rzeczy!
    Jaki przesłanki zatem miałby sedzia, aby uznać w tej sytuacji, ze podpunkt
    2b nie miał miejsca, skoro lokator dobrowolnie i sam o wypełnieniu tego
    podpunktu zawiadomił organ administracji państwowej tym bardziej, że rzeczy
    lokatora nie ma w mieszkaniu i obecnie on w nim ani nie przebywa, ani tez
    nie ma do niego kluczy?!

    Oczywiscie można upierac się, że sąd zawsze buja w obłokach i wydaje wyroki
    nic wspólnego ze stanem faktycznym i przepisami nie mające wspólnego, ale
    gdyby tak było, to ta grupa dyskusyjna poświęcona prawu nie miałaby racji
    bytu, bo sąd i tak postąpi irracjonalnie;-))