    Date: Fri, 28 Mar 2014 11:31:11 +0100
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?

    Danusia wrote:

    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Udać sie do BOK i odsłuchać. Dobrze jest też nagrać tą rozmowe BOK na
    > swojego pendrive i dać znajomemu aby sprawdził czy nagranie nie było
    > manipulowane.

    Wczoraj byłem w BOKu. Pracownik długo klikał w swój komputer, szukał,
    szukał i nie znalazł zapisu mojej rozmowy z BOK z grudnia 2012 r., w
    której miałbym się zobowiązać na 2 lata. Nie znalazł też kopii umowy z
    moim podpisem, ani umowy bez mojego podpisu.
    Przeprosił mnie za zaistniałą sytuację, stwierdził że nie powinna ona
    mieć miejsca oraz powiedział, że w systemie nadal jest zaptaszkowane, że
    mam zobowiązanie do grudnia 2014 r, zostanie naliczona kara i jeśli nie
    zapłacę to będzie windykacja.
    Dziś składam do UPC pisemne żądanie wyjaśnienia do wiadomości UOKiK. Ale
    co to da.
    Domyślam się jak to wygląda od strony korporacji UPC. Tam jest w CRMie,
    że do grudnia 2014 r jest ode mnie zagwarantowany wpływ 49 zł/mies. i
    mają to wpisane do planu finansowego, zaplanowanego wyniku za I, II, III
    i IV kwartał 2014 roku i to realizują. Obawiam się, że nie będzie
    człowieka, który miałby śmiałość wykreślić te 49 zł/mies. wpływów z
    planu. A ponieważ nikt nie kliknie, że "odptaszkowuje" na moim numerze
    klienta cyrograf (bo gdyby odptaszkował, to musiałby z własnej kieszeni
    pokryć brakujące wpływy), to sprawa będzie szła normalnymi
    korporacyjnymi koleinami.