  • Data: 2014-03-28 15:45:45
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-28 13:28, m pisze:

    > Do niczego się nie przyznała. Przyznała się tylko do tego że taka
    > sytuacja nie powinna mieć miejsca i nie wiadomo co miała na myśli.
    > Prawdopodobnie "przepraszamy, nie powinniśmy gubić dowodów podpisania
    > umowy".

    Umowa może być również zawarta w formie ustnej, tylko operator powinien
    potwierdzić ją w formie pisemnej.
    Zaznaczam, że "powinien" a nie "powinien pod rygorem nieważności". To
    taki kruczek prawny ;-)

    I nie ma mowy o żadnym wyłudzeniu. Człowiek korzysta z usługi? Korzysta,
    sam się przyznał ;-)
    Problem jedynie w kwestii jej rozwiązania.