  • Data: 2014-03-28 11:19:39
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > To oni muszą Ci udowodnić przyjęcie umowy, więc dopóki tego nie zrobią moga spadać.
    Poproś o kopię nagrania na wszelki wypadek ;)

    Pewnie, że "mogą spadać", tylko że ich to nie obchodzi. Jeśli nie
    zapłacę kary w określonym terminie, to kierują sprawę do firmy
    windykacyjnej, a windykator w ogóle nie zajmuje się tym, czy ja w 2012
    roku coś podpisałem, czy nic. Po prostu windykuje opłatę karną z
    kosztami windykacji.