    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Date: Thu, 27 Mar 2014 16:55:40 +0100

    On 27.03.2014 16:17, Poldek wrote:

    > Doradźcie, jak się bronić przed tymi naciągaczami.

    Nie rozmawiac z nimi przez telefon.

    Juz tak kilka razy mialem. Przed koncem roku dzwonil koles i tez nie
    wspomnial o lojalce. Ot wysluchalem oferty i podziekowalem. Wtem
    przyszedl mail, ze mam umowiona wizyte montera... Napisalem dosadne acz
    grzeczne pismo /po raz kolejny/ w sprawie jakiegos nieporozumienia do
    UPC i wyslalem faksem...

    To jedyny sposob - miec na pismie. Odpowiadaja na pismie.

    UPC - firma jak firma. Telemarketerzy maja prowizje od "umowy" w kazdej
    tego typu firmie. Nie wiem, czy po 2 miesiacach, jak sie sprawe odkreci,
    zabieraja takiemu telemarketerowi premie?

    W kazdym badz razie ja podchodze do tego juz bez emocji. Od czasu co
    chcieli mnie windykowac za niezaplacona fakture. Bo przyslali dwie na
    ten sam okres. Jedna zaplacilem, drugiej nie. Znow faks, wyjasnianie,
    nawet im wykaz przelewow wyslalem. Pomoglo. PRzyznali mi racje.

    Ale ile setek osob naciagneli w ten sposob?

    "Blad systemu"

    hahaha

    to sie nazywa "tani kredyt" /czesto bezzwrotny/ i zerowanie na klientach.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l