    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak odzyskac pieniadze
    Date: Sun, 2 Nov 2003 20:28:22 +0100

    > W sa tylko dwa komputery... Jak dlugo sie czeka zanim komornik sciagnie
    > dlug?

    Sądzę, że jeśli dłużnik nie będzie stosował jakiś uników czy sztuczek, to
    realnym czas od pozwu do ewentualnie windykacji wynosi nie mniej niż trzy
    miesiące. W różnych częściach kraju może z tym być różnie. Ale chyba co do
    rzędu wielkości terminu nie powinienem się pomylić.

    > Dla mnie jako studenta 1000zl to dosc spora suma...

    Nie zrozumiałeś mojego kontekstu wypowiedzi. 1.000 zł oczywiście na ulicy
    nie znajdziesz. No ale jeśli gość jest pusty jak butelka, to jeszcze do
    tego wszystkiego dołożysz kilka stówek i, i tak nic nie będziesz miał. I w
    tym kontekście to pisałem. Po prostu, jeśli wierzyciel nic nie ma, to nie
    opłaci Ci się wynajmować detektywów, by szukać jego majątku.