  • Data: 2003-11-03 08:52:34
    Temat: Re: Jak odzyskac pieniadze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Da sie wytrzymac...czekam juz 3 miesiace, wiec kolejne 3 mnie nie
    > zbawia. Pozatym sa odsetki...

    No obecnie na odsetkach wiele nie zarobisz. Za pół roku, to będzie 65
    złotych.
    > Nie wierze, ze ktos kto prowadzi firme nie jest w stanie w ciagu 3
    > miesiecy uzbierac 1000zl, zwlaszcza, ze przez ten okres dostawal
    > zlecenia i je wykonywal.

    Sprawa nie w tym, czy nie jest w stanie zgromadzić, tylko w tym, czy
    będzie chciał to zrobić. Komornik musi zająć coś konkretnego. Jak facet
    każdą otrzymaną złotówkę przejada, to ciężko cokolwiek zdziałać, a
    komputery mogą być na przykład w leasingu albo pod zastawem bankowym. Choć
    1.000 zł to niewielka kwota i może się uda.