    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak odzyskać należność od niesolidnego kontrahenta?
    Date: Thu, 2 Nov 2006 10:06:51 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <robert
    Ci go

    > No, mniej więcej to w skrócie tak wygląda.

    Wyglada? LOL
    Ty masz wykazac sądowi, ze masz dluznika, ze dlug powstal, ze starales sie
    dlug odzyskac, ze dluznik istnieje, ze Ty istniejesz. Im wiecej dokumentow,
    tym lepiej.
    Niedawno mialem taki przypadek i pomagal mi prawnik zatrudniony przy sadzie,
    pracujacy w takich sprawach.
    Wypelnienie wniosku do sądu wymaga fachowca. Nieprawidlowe wypelnienie
    wniosku skutkuje zwrotem i uzupelnieniami. O nieprawidlowosci decyduje sąd.

    Nawet dla 200zl.
    Sprawdzone. Dziala.

    --
    --pozdr.czes