  • Data: 2006-11-02 09:19:38
    Temat: Re: Jak odzyskać należność od niesolidnego kontrahenta?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mr.all" wrote:

    > Wyglada? LOL
    > Ty masz wykazac sądowi, ze masz dluznika, ze dlug powstal, ze starales sie
    > dlug odzyskac, ze dluznik istnieje, ze Ty istniejesz. Im wiecej dokumentow,
    > tym lepiej.

    Dokladnie raptem kilka
    1) opisac wlasnymi slowy
    2) zalaczyc pierwsze wezwanie do zaplaty
    3) zalaczyc drugie wezwanie do zaplaty
    4) zalaczyc kopie faktury/faktur
    5) zalaczyc kopie pisma do dluznika z prosba o wyjasnienei sytuacji i
    propozycje splaty zadluzenia na raty
    6) wedle uznania,jeli byla umowa to umowe na wykonanie i inen protokoly,
    korespondencje elektroniczna...

    > Niedawno mialem taki przypadek i pomagal mi prawnik zatrudniony przy sadzie,
    > pracujacy w takich sprawach.
    > Wypelnienie wniosku do sądu wymaga fachowca. Nieprawidlowe wypelnienie
    > wniosku skutkuje zwrotem i uzupelnieniami. O nieprawidlowosci decyduje sąd.

    Bo mozna to robic hard-core i robic samemu. Efekt mniej wiecej taki, jak
    np.wykonanie aplikacji internetowj przez lekarza pediatre. A mozna uzyc
    prawnika i miec sprawe z glowy... Wybor nalezydo wierzyciela...

    > Nawet dla 200zl.
    > Sprawdzone. Dziala.

    Pod warunkiem, ze obsluga przez kancelarie nie wynosi np. 300 zeta ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji