  • Data: 2006-11-02 10:09:34
    Temat: Re: Jak odzyskać należność od niesolidnego kontrahenta?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mr.all" wrote:

    > Opisac trzeba tak, zeby sąd zrozumial.
    > Skad innad wiemy, ze to co zrozumiale dla piszacego nie musi byc zrozumiale
    > dla kogos czytajacego..;-)

    Przesadzasz. Wystarczyladnie i skladnie skladac zdania, tak, zebybylo
    zrozumiale dla przecietnego smiertelnika. No chyba, ze musisz tam
    wpakowac jakis zargon techniczny czy branzowy... Ale po co.Wykonano
    usluge, wystawiono fakture, zgodnie zumowa termin platnosci, pierwsze
    wezwanie, odmowil, drugie, odmowil, w zwiazkuz brakiem perspektyw na
    ugodowe rozwiazanie, mimo propozycji splaty ratalnej, zmuszony jestem,
    do sadu, zalaczam dokumenty, dziekuje :)

    > Ty Ty musisz wiedziec, czegos chcesz, w jakim celu to robisz, jakie
    > zalaczniki sa niezbedne i do czego sluza, czego oczekujesz od sądu i to Ty
    > masz to wszystko wpisac w odpowiednie rubryki formularza.

    Dlatego wybralem wariant A - zaplacic prawnikowi, miec zrobione szybko,
    solidnie, bez bledow.

    > Masz umowe z windykatorem na sciagniecie dlugu i jego nieskuteczne
    > dzialanie? Dolaczasz.

    Yyyyyy? Windykacja dlugu przez wygraniem sprawy sadowej? Po co? Zeby
    rozsmieszyc wierzyciela chyba ;)

    > Nie wiem ile dzis, ale kiedys przystawienie pieczeci to bylo gora 50zl. Nie
    > idzie o wynajecie kancelarii, ale o przylozenie pieczeci.

    Nie no ja mowie tylko o tym,ze nie zawsze jest warto. Natomiast dobre w
    tym wszystkim jest to, ze wg. przepisow,jesli przewidywane koszty
    windykacji sa wieksze lub porownywalne z długiem, oraz szansa na
    odzyskanie dlugu jest minimalna -- mozna automagicznie takie faktury
    sobie "odliczyc". Dostajesz dzieki temu zwrot podatku i obnizasz sobie
    przychod. To bardzo fajne rozwiazanie dla niesciagalnych 200-300
    zlotowych faktur...

    Pozdr
    hiki

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji