  • 1. Data: 2009-07-29 16:45:50
    Temat: Jak odszukać nieruchomość po danych osobowych
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Z księgi wieczystej mogę dowiedzieć się kto jest właścicielem działki (itd.).

    A jak odszukać po imieniu i nazwisku jaką nieruchomość dana osoba posiada?
    W księgach wieczystych udostępnią mi takie dane po danych osobowych?

  • 2. Data: 2009-07-29 18:20:03
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 29 Lip, 18:45, "rg" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A jak odszukać po imieniu i nazwisku jaką nieruchomość dana osoba posiada?
    > W księgach wieczystych udostępnią mi takie dane po danych osobowych?

    w ewidencji gruntów maja wyszukiwanie po nazwisku - ale generalnie
    musisz uzasadnić dlaczego te dane potrzebujesz i zwykle udzielają
    informacji rodzinie

    --
    plusz

  • 3. Data: 2009-07-29 18:50:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rg" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiada?
    > W księgach wieczystych udostępnią mi takie dane po danych osobowych?

    W obrębie danej gliny danymi takimi dysponuje Urząd Gminy (Miasta,
    Dzielnicy) na potrzeby podatkowe. kwestia podstawy prawnej do uzyskania
    tych informacji.

  • 4. Data: 2009-07-29 22:06:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rg pisze:
> [...]
    >
    > A jak odszukać po imieniu i nazwisku jaką nieruchomość dana osoba posiada?
    > W księgach wieczystych udostępnią mi takie dane po danych osobowych?

    A jak planujesz uzasadnić potrzebę uzyskania takiej informacji?

    Bo sprawdzenie, kto jest właścicielem danej nieruchomości jest oczywiste
    - może chcesz ją kupić i sprawdzasz, czy faktycznie sprzedający jest
    właścicielem.

    Ale po co chcesz wyszukiwać nieruchomości, których właścicielem jest
    jakaś osoba?

  • 5. Data: 2009-07-30 09:05:18
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > (...) po co wyszukiwać nieruchomości, których właścicielem jest
    > jakaś osoba?

    Choćby dla komornika. Albo przed rozwodem,:) względnie po śmierci
    spadkodawcy. Niestety, centralnej ewidencji gruntów Polska jeszcze się
    (chyba - niech ktoś mnie poprawi, jesli jest inaczej) nie dorobiła.

    GK

  • 6. Data: 2009-07-30 10:02:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GK pisze:

    > Choćby dla komornika. Albo przed rozwodem,:) względnie po śmierci
    > spadkodawcy. Niestety, centralnej ewidencji gruntów Polska jeszcze się
    > (chyba - niech ktoś mnie poprawi, jesli jest inaczej) nie dorobiła.

    Wiem, wiem - mi chodzi o konkretne uzasadnienie w tym przypadku, żeby
    grupa mogła ocenić, czy teoretycznie sąd może to łyknąć.

  • 7. Data: 2009-07-30 10:40:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    GK wrote:

    > Niestety, centralnej ewidencji gruntów Polska jeszcze się
    > (chyba - niech ktoś mnie poprawi, jesli jest inaczej) nie dorobiła.

    Raczej na szczęście.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2009-07-30 14:52:49
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

    > A jak planujesz uzasadnić potrzebę uzyskania takiej informacji?

    A jak uzasadnić najlepiej? Potrzebne do ewentualnego zabezpieczenia należności.

  • 9. Data: 2009-07-30 20:05:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rg pisze:

    > A jak uzasadnić najlepiej? Potrzebne do ewentualnego zabezpieczenia należności.

    Ewentualnego? Tzn. ktoś jest Ci coś winien czy też kiedyś teoretycznie
    może być coś winien?

    Jeśli to pierwsze - to czy masz już tytuł egzekucyjny?

  • 10. Data: 2009-08-01 14:39:39
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

    > Ewentualnego? Tzn. ktoś jest Ci coś winien czy też kiedyś teoretycznie
    > może być coś winien?

    Raczej to pierwsze.

    > Jeśli to pierwsze - to czy masz już tytuł egzekucyjny?

    Nie, na razie chcę się dowiedzieć czy dana osoba ma w ogóle jakiś majątek.