  • 1. Data: 2009-07-29 15:41:27
    Temat: buczenie wentylatorów w nocy
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Witam.

    Mieszkam w bloku naprzeciwko biedronki ktora...zainstalowała sobie
    ostatnio klimatyzacje. wentylatorek mały na dachu sklepu chodzi na
    ogromnych obrotach...
    przy otwartym oknie nie idzie zasnac, przy zamknietych slychac buczenie.
    Czy jest jakas regulacja prawna,ktora pozwoli ograniczyc hałas, który
    jest dla mieszkańców całego bloku dosc uciążliwy?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-07-29 17:05:36
    Temat: Re: buczenie wentylatorów w nocy
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    bdronka" <"[bok wyskrobał(a):
> [...]
    > buczenie. Czy jest jakas regulacja prawna,ktora pozwoli ograniczyc
    > hałas, który jest dla mieszkańców całego bloku dosc uciążliwy?

    Jest, ale to dość uznaniowa sprawa. Poszukaj hasła "immisje" i najlepiej
    udaj się do radcy prawnego albo adwokata.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-07-29 21:53:13
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik ".B:artek." napisał:
    > Jest, ale to dość uznaniowa sprawa. Poszukaj hasła "immisje" i najlepiej
    > udaj się do radcy prawnego albo adwokata.

    to ja doradzę coś z domowych sposobów:O)
    polecam zakup jakiejś mocnej wiatrówki z lunetką (300m/s powinno wystarczeć)
    i jak w nocy zbudzi cię to buczenie to wstajesz ładujesz celujesz w to
    ustrojstwo, pare dziurek i powinien być spokój, a ile przy tym zabawy,
    powodzenia:O)

  • 4. Data: 2009-08-03 14:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    www.rp.pl/artykul/275010,295653.html