  • 11. Data: 2009-08-01 16:48:00
    Temat: Re: Jak odszukać nieruchomość po danych osobowych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rg pisze:

    > Raczej to pierwsze.

    > Nie, na razie chcę się dowiedzieć czy dana osoba ma w ogóle jakiś majątek.

    To póki co IMHO wręcz nie powinni udzielić żadnych informacji, bo póki
    nie ma oficjalnie stwierdzonej zaległej należności (tytuł egzekucyjny po
    wyroku sądowym) możesz być przestępcą szukającym opłacalnej ofiary albo
    jakimś świrem szukającym kogoś, kto nie chce Ciebie spotkać ;)

  • 12. Data: 2009-08-01 20:08:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > wyroku sądowym) możesz być przestępcą szukającym opłacalnej ofiary albo
    > jakimś świrem szukającym kogoś, kto nie chce Ciebie spotkać ;)

    Gdyby szukał opłacalnej ofiary, to najpierw wyszukuje drogą
    nieruchomość, a potem sprawdza kto jest właścicielem i to jest jak
    najbardziej wykonalne.

    --
    Liwiusz