  • 11. Data: 2007-03-22 23:23:12
    Temat: Re: Jak napisac zazalenie ?
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    news:etukb2$bdj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To źle ci mówiono.

    Mysle ze dobrze mi mowiono.

  • 12. Data: 2007-03-22 23:26:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    FlashT napisał(a):

    > Mysle ze dobrze mi mowiono.

    A myślę że źle ci mówiono.

    I co będziemy się tak przekomarzać?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 13. Data: 2007-03-23 07:21:46
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    FlashT pisze:
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > No i najlepiej jednak zrezygnowac z dlugopisu... moze marker? Bo dlugopis
    > bedzie slabo widac na obudowie.

    rozumiem, że wam się nudzi...

    [jołk mode on]
    skoro ktoś będzie chciał już wysyłać swój komputer to niech zapewni mu
    małe zasilanie przez cały czas, coby nie było wątpliwości jaki plik
    zawiera przekazywaną informację a tym samym musi zostać wysłany w
    zestawie z Agregatem prądotwórczym z zapasem paliwa na 2 miesiące, bo
    nie wiadomo ile dokładnie będzie trwało rozpatrywanie sprawy

  • 14. Data: 2007-03-23 07:52:49
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 00:23:12 +0100, FlashT napisał(a):

    > Mysle ze dobrze mi mowiono.

    Brak podstawy prawnej. Owszem, jeśli ktoś drapie jak kura pazurem to
    lepiej niech kupi maszynę do pisania, aczkolwiek widziałem setki pism
    napisanych odręcznie i naprawdę nic się z nimi złego nie działo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 15. Data: 2007-03-23 07:58:17
    Od: "v360" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Rafał Prasał" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zazalemnie jest to pismo odwolawcze od decyzji. Najpierw musisz dostać do
    > reki decyzję o oblaniu egzaminu Jeśli jej nie masz, to możesz co najwyzej
    > skarge napisac, nic wiecej. Pismo piszesz na komputerze. Musi zawierać
    > date, adresata. Wysyłasz na poczcie jako polecony. Koniecznie zachowaj
    > potwierdzenie.

    Dziekuje za podpowiedz :-) Milego dnia

    --
    pzdr
    v360

  • 16. Data: 2007-03-23 17:12:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 marca 2007 20:04
    (autor Rafał Prasał
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <etuk0f$7mo$1@news.task.gda.pl>):

    > Pismo piszesz na komputerze.

    Wygodniej jednak na biurku... Komputer, zwłaszcza z pionową obudową, nie
    sprzyja wygodnemu pisaniu....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 17. Data: 2007-03-23 17:20:14
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wasz znak: <etuk0f$7mo$1@news.task.gda.pl>):

    > Wygodniej jednak na biurku... Komputer, zwłaszcza z pionową obudową, nie

    Toz mowie ze markerem na komputerze bo dlugopisem to kiepsko... :)

  • 18. Data: 2007-03-23 23:55:16
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    FlashT napisał(a):

    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > Oficjalnych pism raczej nie pisze sie recznie...
    niepiśmienni dyktuja do protokolu, a kciuk maczaja w poduszce z tuszem.
    reszta pisze (a przynajmniej sie podpisuje).