  • Data: 2016-01-05 10:55:22
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-05 o 09:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dzięki, ale cały czas chodzi mi o przemapowanie klawiatury, w sensie wyboru 'polski
    programisty', 'polski maszyniski', 'polski prawnika', 'polski inżyniera', 'polski
    matematyka', tak zeby w żadnym programie i w okienkach przeglądarek nie było kłopotów
    (a ctrl, czy alt, kłopoty robią).
    > Można by użyc myku, że w niemieckiej § jest na klawiaturze, czyli przełączyć w
    locie na niemiecką, i wrócić do polskiej.
    Faktycznie w niemieckiej jest § jako Shift+3. Język możesz sobie
    przełączyć skrótem klawiszowym, tylko wcześniej trzeba go ustawić w
    panelu sterowania.
    Nie wiem jaki masz OS, strzelam, że 7 ;-)
    Tu masz gotową instrukcję:
    http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/windo
    ws/2011/06/bez-przelaczania-jezykow,2.aspx
    Jacek