  • Data: 2016-01-07 11:56:23
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Jan 2016, ąćęłńóśźż wrote:

    > Wstukiwanie za każdym razem alt-0167 jest niewygodne
    > przy skróconej klawiaturze (np. laptop), na dodatek
    > w niektórych oknach czy programach wywołuje nieoczekiwany efekt.
    > Macie patent na jak najłatwiejsze przemapowanie klawiatury,
    > np. znaku lewej klamry na §, a znaku prawej klamry na ° ?
    > Idealnie, jakby działało nie tylko w Wordzie, ale generalnie
    > od chwili załadowania systemu (win xp eng).

    A KbdKaz, układy klawiatur od Omegi sprawdzałeś?

    Właśnie wrzuciłem do sprawdzenia na XP i wygląda na to,
    że działa. To jest tablica znaków, "sztywna", ale różne
    różności są dostępne, "stopnień" jest, paragraf jest,
    funt jest... polecam obejrzeć.
    Rzuć najpierw okiem na listę map klawiszy (są z kombinacjami
    alt/control/shift jak i z "martwymi klawiszami").
    Występuje w różnych układach, że tak powiem, "primary
    language", można np. załadować kilka (powiedzmy polska,
    niemiecka i grecka) i przełączać się między nimi
    systemowo (hm... dobranie klawiszy do przełączania
    musi być robione z uwagą, żeby nie kolidowało z kaz-em)

    http://www.omega-com.pl/files/KbdKaz500Layouts.pdf

    http://www.omega-com.pl/kbdkaz-pl.htm

    pzdr, Gotfryd