  • 81. Data: 2011-11-25 19:26:52
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 25 Nov 2011 15:53:08 +0200, januszek napisał(a):

    > Czy efektem tego zastanawiania sie w Twoim wydaniu, bedzie cos
    > madrzejszego niz nieumiejetnosc rozwiazywania rownan rozniczkowych?

    A co jest madrego w nieumiejetnosci rozwiazywania rownan?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 82. Data: 2011-11-25 19:56:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > A co jest madrego w nieumiejetnosci rozwiazywania rownan?

    To nie ma znaczenia. Za to fakt, ze ktos nie rozroznia 6 tygodniowego
    plodu bez wyksztalconego ukladu nerwowego od siedmiolatka przemawia za
    tym, ze taki ktos jest najprawdopodobniej idiota i przez to nie powinien
    miec prawa zabierania glosu w dyskusjach doroslych...

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 83. Data: 2011-11-25 20:29:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > I czemu nie przyjac sobie kryterium umiejetnosci rozwiazywania rownan?

    Bo takie kryterium upowaznia do nazwania autora definicji idiotą :)

    j.

  • 84. Data: 2011-11-25 21:24:33
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 25 Nov 2011 21:56:22 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    > tym, ze taki ktos jest najprawdopodobniej idiota i przez to nie powinien
    > miec prawa zabierania glosu w dyskusjach doroslych...

    A ktos pisal, ze nie _odroznia_?
    Niewyksztalcenie jakiego jeszcze organu uprawnia do zabicia?

  • 85. Data: 2011-11-25 22:14:10
    Od: "Proste Prawo" <p...@o...pl>

    Dnia 25-11-2011 o 21:29:09 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Bo takie kryterium upowaznia do nazwania autora definicji idiotą :)

    Przesadzasz.

    Chodziło mu o to, że rozmowa dotyczy jakiejś konwencji. Chciał ustalić,
    dlaczego należy uznać za uzasadnione przyjmowanie, że dopiero
    wykształcenie układu nerwowego powoduje, że aborcja jest zabójstwem.

    Ja też jestem ciekaw powodów, dla których nie od momentu połączenia
    komórki jajowej z plemnikiem, a od innej chwili płód, zygota, jakkolwiek
    to nazwać - staje się człowiekiem, który ma prawo do życia.

    --
    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com

  • 86. Data: 2011-11-25 22:41:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 25 Nov 2011 22:29:09 +0200, januszek napisał(a):

    > Bo takie kryterium upowaznia do nazwania autora definicji idiotą :)

    Jaki blyskotliwy argument.
    Jesli przyjac kryterium wyksztalcenia sie ukladu nerwowego, to chyba
    calkiem niedawno byles jeszcze zagrozony...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 87. Data: 2011-11-26 06:32:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Proste Prawo napisa?(a):

    > Chodziło mu o to, że rozmowa dotyczy jakiejś konwencji. Chciał ustalić,
    > dlaczego należy uznać za uzasadnione przyjmowanie, że dopiero
    > wykształcenie układu nerwowego powoduje, że aborcja jest zabójstwem.

    Powyższym chcesz mnie wciągnąć w konwencję w ramach, której definicja
    pojęcia zabójstwa została baaaardzo rozciągnięta?

    > Ja też jestem ciekaw powodów, dla których nie od momentu połączenia
    > komórki jajowej z plemnikiem, a od innej chwili płód, zygota, jakkolwiek
    > to nazwać - staje się człowiekiem, który ma prawo do życia.

    Pytaj Stwórcy :) On to tak zorganizował ;)

    j.

  • 88. Data: 2011-11-26 06:39:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Jaki blyskotliwy argument.
    > Jesli przyjac kryterium wyksztalcenia sie ukladu nerwowego, to chyba
    > calkiem niedawno byles jeszcze zagrozony...

    Byłem świadom braków w podstawowej edukacji przyrodniczej i biologicznej
    u wyznawców tzw "obrony prawa do życia" ale dopiero teraz do mnie
    dociera, że przestrzeń po tych brakach została wypełniona gesto
    upakowaną papką składającą się z wymieszanych ze sobą głupot, przesądów
    oraz całkowitych idiotyzmów...

    j.

  • 89. Data: 2011-11-26 08:22:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Skoro byles swiadom, to czemu nie wziales sie do nauki?
    > Chociaz w zakresie odrozniania komorki plciowej od somatycznej,
    > haploidalnej od diploidalnej?
    > Nie dosc, ze nie potrafisz podac zadnego argumentu , to jeszcze stralasz
    > sobie w stope.
    > Inwektywy to nie sa argumenty w dyskusji, za to ich uzywanie jest typowe
    > dla osobnikow, ktorzy nie maja tych ostatnich.

    Użyłem jakiś? Najwyraźniej przespałem tę chwilę, kiedy klapki na Twoich
    oczach zupgradowano o mikro-wyświetlacze na których zobaczyłeś te
    inwektywy. Jeśli to nie jest problem wyświetlacza to może to efekt
    odwrotnej introgresji, o której do tej pory myślano, że zachodzi tylko w
    jedną stronę?

    j.

  • 90. Data: 2011-11-26 08:59:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>