  • Data: 2006-03-21 14:28:28
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > no czlowieku :-) , polamanie rak, nog i zeber u kilku jednoczesnie CIe
    > atakujacych ludzi ( w momencie ataku nie po) to nawet ja nie jestem
    > w stanie sobie wyorbazic :)

    Połamać żebra akurat jest dość łatwo, zdarza się nawet podczas
    reanimacji, a co dopiero przy obronie. Karateka na pewno potrafi kopnąć
    tak, że rekę czy noge złamie - w końcu po to się tego kopania uczy.
    Dodaj do tego hormon walki, czyli adrenalinę i masz efekt. Cienko u
    ciebie z wyobraźnia - obejrzyj sobie "Wejście smoka" - tam taki
    nikczemnej postury skosnooki kopał, aż miło;-)

    Justyna