  • Data: 2006-03-21 14:21:02
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIe, nigdzie nie ma sprzeczności.

    rzeczywiscie zwlaszcza twierdezni ze zeznanie pokrzywdzonego jest
    koronnym dowodem. Zamilcz lepiej.

    > Wybacz ślad zapachowy, pies - czy my mówimy, czy pies może zeznawać na
    > korzyść lub niekorzyść oskarżonego, czy bezpośredni świadek? Teraz to już
    > celowo naginasz rzeczywistość do własnych celów.

    w wiarygodnosc takiego badania wierze 100% gloweni dlatego ze to
    bezstronny 'sledczy' robi. Chodzi o wykorzystanie dowodu ktory nie
    dowodzi pewneg zachowania

    > A wyroku sądu nie będę komentować, bo sprawy dokładnie nie znam, chociaż coś
    > mi świta, że żona ofiary coś miała więcej do powiedzenia, a więc świadek nie
    > bezpośredni, ale pośredni tego zdarzenia. Jak było nie wiem.

    bylo tak ze ta zona tez zostala postrzelona i ona twierdzila ze to
    oskarzoa ( atu mozna znalezc wiele powodow dla ktorych moglaby falszywie
    wskazac) , dwukrotnie zostala uniewinniona i wkoncu po zdaje sie 8
    latach pojawil sie nowy dowod - zapach ktory w zadym wypadku nie dowodzi
    FAKTU ZABOJSTWA. A ktory to jak powiedziala sedzia po ogloszeniu wyroku
    okazal sie dowodem decydujacym.
    P.