  • 21. Data: 2005-11-20 08:11:49
    Temat: Re: Jak być karanym, ale nie zrobić nic złego i nie iść do paki?
    Od: "AdamSat" <spam precz@wp.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dlp81m$d7f$1@opal.icpnet.pl...
    > Napij się wódki, siadaj na rower i kilka razy przewróć się na nim pod
    > komisariatem;)) Efekt gwarantowany (ewentualnie policjantowi wychodzącemu
    > niego przejdź po bucie).

    I najpierw wrzucą go na "dołek" na 48 godzin za zamach na życie policjanta,
    a potem dostanie zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych przez
    rok czy dwa co w dzisiejszych czasach nie jest ciekawą perspektywą...

    Pozdr.
    AdamSat

  • 22. Data: 2005-11-20 10:53:29
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "AdamSat" <spam precz@wp.pl> napisał w wiadomości

    > a potem dostanie zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych przez
    > rok czy dwa co w dzisiejszych czasach nie jest ciekawą perspektywą...

    A tam. Ktoś mający intelekt na poziomie autora wątku na bank nie ma prawa
    jazdy;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2005-11-20 10:56:36
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Leszek napisał(a):
    > A tam. Ktoś mający intelekt na poziomie autora wątku na bank nie ma
    > prawa jazdy;))

    A tam. Do zrobienia prawa jazdy nie trzeba w ogóle intelektu co czasami
    widać na naszych drogach

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 24. Data: 2005-11-20 11:10:06
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:dlpl0r$oal$1@node3.news.atman.pl...

    > A tam. Do zrobienia prawa jazdy nie trzeba w ogóle intelektu co czasami widać
    > na naszych drogach

    No, ale jakieś minimum jest potrzebne. Nawet łapówkę trzeba umieć dać;))

  • 25. Data: 2005-11-20 13:43:09
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dllcr4$9bn$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Tak się właśnie zastanawiałem - do zasadniczej służby wojskowej raczej
    > nie bierze się osób karanych. Podczas dyskusji ze znajomymi
    > zastanawiamy się właśnie nad sposobami na karalność. :) Ciekawy
    > jestem, jakie macie propozycje. :) Warunki są dwa: nie można nikomu
    > zrobić krzywdy (finansowej, fizycznej, moralnej itd) i sąd nie
    > powinien za to skazywać na karę pozbawienia wolności bez zawieszenia
    > (pójście do pudła zamiast
    > do wojska to dyskusyjny interes).

    Moja propozycja to udac sie na komisariat i przyznac np. do kradziezy
    kolpakow albo innych listew, lusterek itp. Warunek - wartosc powyzej 250 zl
    i no i musisz miec wiedze (przynajmniej minimalna nt. przestepstwa).
    Policjanci bardzo sie uciesza, bo im wykrywalnosc skoczy (a moze przybija
    jeszcze pare innych czynow).

    nmsp

    red

  • 26. Data: 2005-11-20 16:30:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "AdamSat" <spam precz@wp.pl> napisał w wiadomości

    > A tam. Ktoś mający intelekt na poziomie autora wątku na bank nie ma prawa
    > jazdy;))

    ty masz jakis kompleks zwiazany z ta inteligencja ze tak wszystkim wytykasz?

    p.

  • 27. Data: 2005-11-20 21:10:23
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
> [...]
    > (finansowej, fizycznej, moralnej itd) i sąd nie powinien za to skazywać
    > na karę pozbawienia wolności bez zawieszenia (pójście do pudła zamiast

    powiedz, że Andrzej Lepper brał od ciebie łapóki, a Lech Wałęsa jest ubekiem

    dostaniesz sprawę z oskarżenia prywatnego, grzywna, na nawiązkę nie będziesz
    miał....
    skazanie będzie...

    A co do woja - słyszałem, że jak się prowadzi kampanię wyborczą, to jest
    odroczenie - zgłoś kandydaturę - w Warszawie jest wakat na stanowisku
    prezydenta!

    p.
    W,