eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków › Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o obłudzie banków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mai
    l
    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak banku "negocjują" w trudnej sytuacji klienta - czyli naga prawda o
    obłudzie banków
    Date: Fri, 27 May 2005 22:03:50 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 13
    Message-ID: <d77ug1$1j4g$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net.rezist.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sparrow.axelspringer.com.pl 1117224257 52368 194.9.67.155 (27 May 2005
    20:04:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.com.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 May 2005 20:04:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.6.0.104
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:300236
    [ ukryj nagłówki ]

    > I co? I nic. I bank nawet za przeproszeniem nie odpowiedział, żebym "pocałował
    > się gdzieś"!!

    A skad wiesz ze Twoje pismo dotarlo do banku?
    Masz potwierdzenie odbioru?

    Dziwi mnie fakt ze nie probowales sie skontaktowac i wyjasnic
    tej sprawy

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1